Varning för dålig bok!

Ääääääntligen är jag klar med den sämsta boken jag läst i år:
Dmitrij Gluchvskijs METRO 2033

Förstår inte varför den fått så bra kritik och hajpats till skyarna. Ryska författare är inte min grej. Seg, omständlig och alldeles för mycket detaljer. Även om det händer mycket kommer jag inte ihåg någonting. Det finns inget som griper tag och det förekommer alldeles för många personer i handlingen. Jag läser och läser men blir aldrig fångad av historien, får aldrig rätt känsla.

Dum som jag är måste jag ändå avsluta en bok jag börjat läsa. Jag kan inte bara ge upp. Har tragglat i flera veckor nu. Ska definitivt INTE läsa uppföljaren, uscha....

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om Mig Och Mitt Liv

Funderar och filosoferar kring världsliga saker som boende, bebisgörande och bokläsning. Bland annat och säkert mycket mer...

RSS 2.0