Att dela

För det första. Jag verkligen trivs i vårt nya sovrum! Madrasserna vi köpt är helt fantastiska och sägen är hög och inbjudande. Rummet är rogivande, och det är väl precis det ett sovrum ska vara?! Om jag ska klaga på något är det att väggarna blev liiite mörkare bruna än planerat, men jag är ändå nöjd... Nu är jag bara på jakt efter rätt överkast och så måste vi köpa enkla vägghyllor också. Sen är det klart.

Hur som helst. Igår när vi krupit till kojs försökte mannen som vanligt känna och höra efter bebisen utan framgång. Men efter ett tag kände jag hur bebisen liksom pickade precis under naveln. Bad mannen lägga handen där och då kände han också! Han trodde att det var jag som gjorde det, att det var min kropp, men det var det ju inte. Hans allra första kontakt med bebisen. Jag blev alldeles varm och lycklig av det lilla och det är ju bara början...



Kommentarer
Anna Granström

Så mysigt <3 Minns när M också kände första gången, då var det så soklart att jag inte inbillade mig. Verkligen mer på g! Vänta ni bara :)

2012-08-23 @ 12:57:46
URL: http://annagranstrom.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om Mig Och Mitt Liv

Funderar och filosoferar kring världsliga saker som boende, bebisgörande och bokläsning. Bland annat och säkert mycket mer...

RSS 2.0