Sneakpeak på köket

Min kollega frågade mig idag om vi kände oss klara med något av rummen i huset. Svaret är nix. Inte ens nära. Det är lite eller mycket som måste fixas i varje rum. På det stora hela börjar det arta sig, men klart kan jag inte säga att det är.

Rummet vi kommit längst med är köket, det är mest inuti skåpen och lådorna jag måste organisera om lite eftersom det råder lite lätt kaos när man öppnar, haha! Ska försöka fixa med det i helgen. Men vi har fått upp gardiner, lampa, tavla och hylla. Den sista touchen som gör att det ser hemtrevligt ut.

Fiskargubben är mannens. En sån sak jag gärna hade gjort mig av med men som mannen envist vägrar ge upp. Jag hyser någon sorts hatkärlek till gubben och har accepterat honom. I köket kan han få hänga.

Annars går vårt kompromissande riktigt bra. Ibland får han sista ordet, ibland jag, men än så länge är båda nöjda och det trodde jag faktiskt aldrig...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om Mig Och Mitt Liv

Funderar och filosoferar kring världsliga saker som boende, bebisgörande och bokläsning. Bland annat och säkert mycket mer...

RSS 2.0