Spännande post

Nu när jag kom hem från jobbet kollade jag som vanligt posten. Idag var det ett paket till mig som innehöll Anna Granströms egenutgivna "Halva min måne". Inte alltid man får så rolig post...

Jag hittade Annas blogg för ganska länge sedan och hennes sätt att skriva fångade mig och höll mig kvar. Om boken följer samma stil kommer jag definitivt att gilla den! Nu måste jag bara bli klar med boken jag läser så att jag kan hugga in på denna. (Jag kan inte läsa flera böcker samtidigt. Kan inte heller pausa i en bok, läsa en annan och fortsätta med den första igen. Måste ta allt i tur och ordning som den stenbock jag nu är :-))

Förutom Annas skrivande känns det som om vi har en del gemensamt.
Läsning är ett stort intresse.
Vi har hittat mannen i vårt liv.
Båda är gravida (men inte så länge till...)
Jag hoppas hoppas hoppas att boken blir en succé.

Nu är det inte så fasligt många som läser här, men titta gärna in på hennes blogg och beställ boken vettja:
http://annagranstrom.wordpress.com

 



Kommentarer
Anna Granström

Tusen tack för att du skrivit om boken på din blogg, så glad jag blir! Hoppas verkligen att du ska gilla den och inte bli besviken...

Vi har verkligen en hel del gemensamt! Löpning också väl? Även om jag inte kunnat springa nu på 9 mån. Men annars...

Stor kram!

Svar: Det var så lite så. Jag lär återkomma med ett omdöme också ;)
Nja, löpning är något jag brukar pina mig igenom, men som jag inte alltid njuter av. Har inte heller sprungit på lääänge nu, men tänker att det blir en bra träningsform sedan när man har en liten hemma. Perfekt att sticka ut någon timme och slippa slösa tid på att ta sig till och från gymmet.

Nu är det nära för dig! Tänker på dig typ varje dag och funderar på när det är dags.
kram!
-Jenny-

2012-08-26 @ 15:27:18
URL: http://annagranstrom.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om Mig Och Mitt Liv

Funderar och filosoferar kring världsliga saker som boende, bebisgörande och bokläsning. Bland annat och säkert mycket mer...

RSS 2.0