Letar arbetslust

Just nu har jag ingen som helst arbetslust. Känner mig seg och oinspirerad. Vi har haft vääääldigt mycket att göra en längre tid på jobbet, men nu när det har lugnat ner sig har musten gått ur mig. Har en del småpill att syssla med men orkar inte riktigt ta tag i något.
Vill ha semster.
Surfar lite inspiration inför husflytten.
Surfar bebis/gravidrelaterade grejer.
I vanliga fall är jag är väldigt effektiv och arbetar fort, men ibland har jag mina downs. Hoppas att det vänder snart, för jag gillar att ha fullt upp.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om Mig Och Mitt Liv

Funderar och filosoferar kring världsliga saker som boende, bebisgörande och bokläsning. Bland annat och säkert mycket mer...

RSS 2.0