Husägare!

Är nog gladast i stan just nu. Vi har skrivit kontrakt på ett hus! Ett riktigt tipp-topp-hus är det också. Det känns helt fantastiskt men samtidigt overkligt. Jag kommer nog inte fatta det förrän vi står där i VÅRT hus. Förrän vi sover där första natten. Äter första frukosten på altanen...

Köket är nytt och hur fräscht som helst.
Vardagsrummet är stort med öppen spis och plats för både matbord och soffa.
Altan med sol från kl 10 till kvällen.
Tre sovrum, inget känns direkt litet.
Stooor klädkammare.
Garage med plats för snickarhörna till mannen.
Två badrum, ett helt nyrenoverat, det andra helt okej.
Tvättstuga.
Det har typ allt vi behöver.
Bilder kommer när vi flyttat in :-)

Vissa saker är meningen och det var meningen att vi ska bo där. Berättar mer om detaljerna nästa gång.
Det enda jag kan bjuda på så länge är en kass mobilbild från visningsmaterialet:

 

 



Kommentarer
Duktiga Tjejen

Åh, vilka grejer som händer i ditt liv nu! Vilken stad bor ni i? Vi kollar på hus, drömmer, har inte råd... Billigaste går på runt 4 miljoner här... Men sen, efter mammaledigheten!

2012-05-09 @ 22:54:19
URL: http://Duktigatjejen.blogspot.com
-Jenny-

Jag vet, allt kommer på en och samma gång nu. Måste nästan nypa mig i armen... :)



Vi bor i Göteborg och priserna här är nästan lika illa som i Stockholm. Klart att det finns billigare villor också men då måste man lägga ner en hel del jobb och det finns en gräns för hur mycket renovering som är okej.



Jag är nöjd med priset vi fick nu, det kommer strax ett inlägg om hur köpet gick till...

2012-05-10 @ 20:24:00
URL: http://ommigochmitt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om Mig Och Mitt Liv

Funderar och filosoferar kring världsliga saker som boende, bebisgörande och bokläsning. Bland annat och säkert mycket mer...

RSS 2.0