Gratis är gott

Just nu lånar jag ut min hyreslägenhet till min syster som alltså bor där svart. När vi flyttar om ca 5 veckor (!) hyr jag ut den i andra hand med papper och grejer till henne i ett år innan jag måste säga upp den och hon får hitta annat boende. Hur som helst. I och med att hon bor där svart betyder det att jag fortfarande är skriven där och att det är dit min post kommer. Hon kommer över med postbuntar lite då och då och ibland tittar jag in och hämtar omgångens skörd.

Oftast bläddrar jag bara lite lätt i högen och slänger det mesta utan att lägga ner någon större energi på det. Idag hade jag fått ett fånigt reklamblad från KPA Pension. Av en slump öppnade jag det ändå och upptäcker att jag får en gratis pocket. I like! Så nu klickade jag in mig på Adlibris och gjorde min beställning. Bra initiativ från KPA.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om Mig Och Mitt Liv

Funderar och filosoferar kring världsliga saker som boende, bebisgörande och bokläsning. Bland annat och säkert mycket mer...

RSS 2.0