Dålig vana

Något som jag måste sluta med när vi flyttar är att hänga kläderna ut och in på galgen. Det är verkligen en ovana jag har.
 
Jag kommer hem, kränger av mig min klänning och hänger upp den direkt, utan att vränga tillbaka den. Nu vet jag inte hur ni klär av er, men jag tar liksom tag nere i fållen och drar uppåt över huvudet. Då är klänningen ut och in när man är avklädd... Och sen när jag ska ha den nästa gång är den lätt att dra på. Det bara är att stoppa i armarna och kränga den över huvudet och så vränger man tillbaka den till rätt håll igen.
 
Mitt sätt är i och för sig rätt praktiskt, men det ser ju inte så kul ut med en massa klänningar på avigsidan och synliga sömmar. Så snart är det slut på ovanan...
 
 


Kommentarer
Duktiga Tjejen

Snart blir det slut på ovanan varesig du vill eller inte, för snart kommer du inte i dina vanliga klänningar längre, hihi!

Jag hänger aldrig upp dem ut och in faktiskt, men använder klänning sällan.

Svar: Njae, jag kommer nog i många av mina klänningar några månader till. Kanske inte på slutet men en bra bit in på hösten eftersom jag använder klänningar med plats för mage. Jeans däremot sitter redan obekvämt, hua...
-Jenny-

2012-07-05 @ 20:18:26
URL: http://duktigatjejen.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om Mig Och Mitt Liv

Funderar och filosoferar kring världsliga saker som boende, bebisgörande och bokläsning. Bland annat och säkert mycket mer...

RSS 2.0