Första frågan

Har inte så mycket att skriva nu egentligen. Vill mest få över alla inlägg till nya portalen så att jag kan lämna blogg.se men har inte mycket datortid för tillfället... Kanske jan bli klar i helgen?

Vad har hänt eller är på gång då? Lite av följande, mest gravidrelaterat eftersom jag faktiskt är på smällen:

- Idag fick jag den första frågan om det är så att jag är gravid. Det tog 21+6 dagar.
- På onsdag i nästa vecka ska jag gå på någon sjukgymnast-info om foglossning.
- På lördag ska vi bjuda mannens syster med familj på middag. Det blir första officiella bjudningen till nya huset, för jag räknar inte med alla fikabesök.
- Mannen har känt lite mer pickanden från magen.
- Vi har ett namn som båda gillar. Han jättemycket och jag ganska. Det jag har "emot" namnet är att det kanske låter lite hårt och jag helst vill ha ett mjukt namn som liksom smakar gott i munnen. Typ. Och så låter inte namnet helt okej i kombination med mitt namn. Men förutom de två sakerna är det ett bra namn. Lagom kort, lagom vanligt/ovanligt och jag gillar namnet i sig. Vi får se...

Over and out!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om Mig Och Mitt Liv

Funderar och filosoferar kring världsliga saker som boende, bebisgörande och bokläsning. Bland annat och säkert mycket mer...

RSS 2.0