V 21

Nu efter ultraljudet har vi börjat diskutera namn lite lätt men jag vet inte om det går så himla bra. Om jag kommer med ett förslag säger mannen nej och hans förslag är inget jag jublar över heller. Vi har väl stött på några namn som inte är tvärnej från en av oss utan lite mer kanske. Tur att vi har lång tid på oss att enas och tur att vi bara behöver bestämma ett namn. :)

Magen har i alla fall expanderat lite. Kommer säkert att sakna min relativt lilla mage om några veckor, men just nu ser jag fram emot att växa vidare. Eftersom vi hoppade från v 20 till v 21 på ultraljudet blev det ingen magbild, men nu har vi kommit halvvägs. Då är det väl nerförsbacke resten då ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om Mig Och Mitt Liv

Funderar och filosoferar kring världsliga saker som boende, bebisgörande och bokläsning. Bland annat och säkert mycket mer...

RSS 2.0