När det är nog

Blogg.se har inte gjort något annat än strulat sen jag började blogga. Har ändå bitit ihop och tänkt att det blir bättre, att de borde fixa till alla fel. Men icke sa nicke. Bilder tar evigheter att ladda upp och mobilappen är en katastrof.

Nu har jag fått nog. Har skaffat ett wordpress-konto och kommer att byta portal fortast möjligt. Men först ska jag bara få över alla inlägg härifrån till nya adressen vilket nog kommer att ta lite tid. Återkommer med nya adress när jag fått ihop det.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om Mig Och Mitt Liv

Funderar och filosoferar kring världsliga saker som boende, bebisgörande och bokläsning. Bland annat och säkert mycket mer...

RSS 2.0