Ingen modeblogg

Det här är inte och kommer inte att bli en modeblogg på något sätt. Visst, jag har mycket kläder, men jag hakar inte på de senaste trenderna och köper inte det som är inne för tillfället. Jag har min egen stil och köper kläder som passar den. Som jag nog skrivit tidigare har jag ofta klänning och en passform som är lite lös och ledig. Nu när magen verkar börja växa hoppas jag på att jag ändå kan använda stora delar av min garderob ett bra tag till.

För att ni ska få ett hum om hur jag brukar se ut bjuder jag på dagens och gårdagens Jenny. Bilderna är tyvärr tagna i en tråkig korridor på jobbet med mobilkamera, menmen. Den svart/grårandiga klänningen är från Masai och den svarta klänningen med twist är från house of lola, två favoritmärken hos mig.



Kommentarer
Pernilla

Du kommer garanterat att kunna använda de klänningarna länge :-) Jag hade mina vanliga klänningar ett bra tag, nu har jag hoppat över till ett par stycken som jag fått av min svägerska bara för att inte töja ut de vanliga. Klänning måste för övrigt vara världens bästa plagg!! Kram

Svar: Ja, klänning är lätt mitt favortitplagg!
-Jenny-

2012-08-10 @ 17:47:51
URL: http://www.storiesbyp.blogspot.com
Anna Granström

Snyggt! Och jag måste säga att jag är lite impad av att man inte ser din gravidmage (men vänta bara!).

Svar: Jag vet inte om jag ska vara impad eller inte över att det syns så lite. Snart har ju ändå halva tiden gått... Men nu känns det faktiskt som om det växer och gror lite i alla fall. Magen spänner lite och känns uppblåst.
-Jenny-

2012-08-11 @ 19:28:13
URL: http://annagranstrom.com
Anna Granström

Menade inget illa, men nu gjorde jag det som jag själv ogillar - kommenterade storleken på en gravidmage. Förlåt! Själv ville jag verkligen att magen skulle synas, men glömmer att jag kände så då. Magen är så otymplig nu att jag blir lite avis på allt du kan göra med lite mage. Tex böja dig för att plocka svamp... Jag kan inte ens klippa tånaglarna själv längre, höhö. Din mage kommer växa snart, lovar! Vissa liksom exploderar ju fram :D Min växte i rätt jämn takt. Nu är det bara bebis där inne, finns inte plats för annat.

Förresten har jag fortfarante inte fått mail från dig ang. boken! Visst hade du mailat? Mkt märkligt...

Svar: Det spelar absolut ingen roll, storleken på magen är fritt fram att kommentera. Jag vill också att den ska synas nu, men jag veeet ju att det kommer. Och även om jag inte ser gravid ut så känner jag av att magen är större, herregud vad det känns. Jag suckade allt lite när vi plockade svamp. Och jag brukar fixa med sömmar och fållar på golvet. Nu när jag sytt gardiner har magen verkligen varit i vägen!!!Hur som helst. Storleken är alltså okej. Jag känner däremot att jag är lite emot att alla redan vill ta på magen. Kan man inte fråga först?

Konstigt med mailet. Ska skicka igen nu då. Till alla mailadresserna :)
-Jenny-

2012-08-16 @ 11:16:13
URL: http://annagranstrom.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om Mig Och Mitt Liv

Funderar och filosoferar kring världsliga saker som boende, bebisgörande och bokläsning. Bland annat och säkert mycket mer...

RSS 2.0