Weber Spirit E-310 classic

Idag var vi en sväng på Plantagen och upptäckte av en slump att det var 25% på hela deras Weber-sortiment. Vi har hela tiden sagt att i samband med flytten står ny säng, grill och altanmöbler överst i prioritetsordningen så vi passade på att bocka av grillen från den listan.

Jag kommer från en icke-grillande familj, men mannen är en riktig grillmästare. Vi hade redan bestämt att vi skulle ha en gasolgrill eftersom det är snabbast och smidigast och mannen ville ha en med 3 brännare. Jag litar på att han vet vad som blir bäst och då föll valet på en Weber Spirit E-310 classic. Vi passade på att köpa en skyddskåpa också. Totalt sparade vi drygt 1500 kr. Som hittat!

Jag ser verkligen fram emot många kvällar på altanen och gott grillat att äta. Nu längtar jag bara ännu mer tills vi faktiskt flyttar så att vi kan börja använda den också....Ca 3½ vecka kvar....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om Mig Och Mitt Liv

Funderar och filosoferar kring världsliga saker som boende, bebisgörande och bokläsning. Bland annat och säkert mycket mer...

RSS 2.0