Flaggan i topp

Förresten...Vilken rolig fotbollsmatch det var igår och det känns för j-vla gött att vi avslutade EM på bästa tänkbara sätt. Landslaget kan ju! Synd bara att vi inte lyckades knipa poäng mot Ukraina eller England, menmen, man kan inte få allt.
 
Zlatan som kapten funkar fint. Han har verkligen tagit rollen som ledare och har bra och vettiga synpunkter i intervjuer och på presskonferenser. Det är inte många som klarar av att göra ett sådant mål han gjorde igår. Och när han ler kan man inte göra annat än att smälta.
Kim Källström och Sebastian Larsson gillar jag också, har alltid gjort.
Mellberg avgudar jag. Och tänk, tänk om hans klack hade gått in! Det hade varit den ultimata punkten för en lång och trogen landslagskarriär.
Chippens inhopp var grymt.
Martin Olsson känns som en framtidsman.
Elm har känsliga fötter och Toivonen känns farlig...
Granqvist och Olsson kommer att bli ett stabilt mittbackspar framöver.
Hoppas att Hamrén får fortsatt förtroende och bygger vidare på ett lag för VM 2014 i Brasilien.
Mål kan vi göra, nu ska vi bara blir bättre på att hålla tätt bakåt också...
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om Mig Och Mitt Liv

Funderar och filosoferar kring världsliga saker som boende, bebisgörande och bokläsning. Bland annat och säkert mycket mer...

RSS 2.0