När det är rätt är det bara rätt

Innan jag träffade mannen var min "typ" av kille lite yngre än mig. Lite kortare, typ 1.75. Gärna mörkhårig, "busig" och sportig.

Sen träffade jag mannen.
Som är äldre än mig.
Som är låååång, 1.90.
Som är lugnet själv.
Som jag föll för direkt och som jag fortfarande blir varm i hjärtat av att komma hem till.
Som är allt jag inte visste att jag letat efter.

När det är rätt så är det bara det, och då spelar det ingen roll om man inte följer sin "vanliga" mall. Man bara vet...



Kommentarer
Duktiga Tjejen

Exakt! Är det rätt så är det.



Min kille håller inte på med musik och läser inte böcker, sånt föll jag för innan. Typ krångliga, mörkögda poeter.



Nu med ambitiös teknisk civilingenjör (förvisso med bruna ögon!), lugn som fan och inte alls som jag hade föreställt mig att leva mitt liv. Men jag älskar det! Jag har aldrig varit lyckligare eller haft ett bättre förhållande <3



Är fortfarande KÄÄR (men så sägs det ju att man blir nykär på nytt när man har bebis på g) och har varit kär sedan första ögonkastet 2006!

2012-05-21 @ 08:20:56
URL: http://duktigatjejen.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om Mig Och Mitt Liv

Funderar och filosoferar kring världsliga saker som boende, bebisgörande och bokläsning. Bland annat och säkert mycket mer...

RSS 2.0